Gemak dient de mens
Om je als klant nog beter van dienst te zijn, maken wij gebruik van een online helpdesk. Hierdoor kunnen wij je effectiever en sneller van dienst zijn. Je kunt direct een hulpverzoek/ticket verzenden naar onze online helpdesk, je doet dit door op het vraagteken in de rechter bovenhoek van iedere pagina van PlanRijles te klikken. Je hulpverzoek komt vervolgens op de juiste afdeling bij ons binnen inclusief alle benodigde achtergrondinformatie. Wij zullen je aanvraag dezelfde dag in behandeling nemen. Een e-mail sturen of telefonisch contact is natuurlijk ook altijd mogelijk. Daarvoor verwijzen wij je graag naar de contact pagina.
Ook wanneer Flexpulse Rijschoolsoftware Helpdesk gesloten is kun je een hulpverzoek/ticket achter laten voor onze medewerkers. Dit bericht zal de volgende werkdag alsnog door onze helpdesk in behandeling worden genomen. Ook buiten kantooruren en in weekenden is de helpdesk telefonisch bereikbaar voor spoedgevallen en problemen die echt niet kunnen wachten.